Back on track

Nu känner jag mig friare.
Jag hade en massa stora stenar i väskan innan, nu har jag äntligen tagit bort dom. Kastat dom åt helvete. För vafan gör dom egentligen för nytta? Man får bara ont i ryggen och mår dåligt, vägen blir segare och man börjar gå saktare tillslut ramlar man omkull. .

Jag lyckades kasta dom innan jag ramlade iallafall.

Som sagt nu är jag back on track. Fuck allt negativt, nu tittar jag på den ljusare vägen. Även om allt inte klarnat riktigt ännu så kommer det jag ser det.

Aldrig kommer jag ta tillbaka stenarna.

För er som inte fattar, stenarna symboliserar en människa. En människa som dragit mig så sjukt djupt ner att jag inte förstår det själv. Hur fan kan man vara så jävla korkar. Fuck you.

Jag älskar livet. Leave the world behind ya. I just want to leave and run. Inte för att jag mår dåligt. Utan för att jag vill uppleva saker. Bara leva. Utan att bry mig om vad som kommer att ske.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0