Big Brother is Watching you...

Alltså jag gillar egentligen inte program som är som Big brother, alltså sådana dära reality shower. Men jag finner det extremt fashinerande att titta på.
Jag analyserar, hur de beter sig, varför de beter sig så, vem som gillar vem, vilka olika personligheter de har. Det är egentligen helt meningslöst men jag tycker det är intressant.
Men jag förstår inte de människor som ansökt dit. De människor som är där inne. Hur i hela världen kan man säga av sig all sitt privatliv för endast en halv miljon.
När de kommer ut kan man ju inte ens få ett hus för pengarna.

Men de gör väll det för kändisskapet. Men jag tycker det är fruktansvärt hur vissa människor inte har någon självrespekt.
Alltså det går inte att ha mindre privatliv än de, eftersom de filmas konstant överallt och är isolerade från verkligheten. Visst det är ju det det går ut på. Men det är det sjuka. Och att jag ens diskuterar det gör mig egentligen arg. Eftersom det tar på min tid.
Ändå sitter jag och Paul och tittar 24/7 på nätet.

De människor som gör detta är de som älskar att vara i centrum och som älskar att visa upp sig. Det handlar egentligen om att de inte förstår vad de gör mot sig själva och förnedrar sig själva. Men jag tänker inte kritisera det, alla människor gör sina val. Och jag uppskattar att de gör som de gör, eftersom jag har något att titta på.

Det är patetiskt.

Jag förstår inte hur man kan. . Hur vill man ens bli känd... bli någons leksak. Nej nej, om jag skulle blivit känd hade det varit den kvinnliga varianten av Donald Trump..

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0