Att svika

Det känns som att jag sviker alla i min omgivning. Förlåt. Jag gör det inte med meningen. För jag är en god människa, men kanske rätt så egoistisk. Men jag kan inte hjälpa. Jag tror att jag alltid kommer att vara såhär.
Boka inget med mig, för du vet inte om jag kommer eller ej.
Känns som att så fort jag ska någonstans med folk som jag känner, så känns det som att alla hatar mig.
Men när jag nämner det, så är det bara jag som inbillar mig. Det är svårt att tro att man inbillar sig, eftersom mycket av mina känslor brukar vara så rätt.
Jag litar på mina känslor helt enkelt. Och om det inte är hat jag känner så är det, oro och en massa annat.
Jag har så många som bryr sig om mig, som jag inte hade någon aning att dom gjorde. Jag kan inte förstå varför heller liksom. Det är svårt att veta att andra bryr sig, och verkligen ta till sig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0