PLAYSTATION 3,

Förra veckan köpte Paul hem ett playstation 3, med "guitar hero - Warriors of rock". Det är skitroligt, fy vad roligt det är att spela.
Jag har ju spelat det tidigare hos pappa för det mesta, då stod Jag och mina syskon och spelade som ett helt band, det var coolt.
Men nu har jag fixat en till gitarr utav min lillebror eftersom mamma har inte playstation 3, så då kan Elias aldrig använda det.
Så jag för det mesta varvade hela Warriors of Rock, men nu har vi börjat och ska spela på Guitar Hero 5.
Och vi köpte ett annat spel också, Mirrors Edge. Det var verkligen skitroligt. Det är Le Parkou, och man hoppar och springer bland taken och andra höga byggnader. Tänk dig, den högsta bildkvaliten på en stor bild. Alltså man börjar verkligen svettas om händerna när man hoppar runder för det är högt och så bra kvalite så tror man att man verkligen är där. Och spelet fick vi för bara 49kr, egentligen dyrare. Men Gamestop är ganska bra.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0