den tomma känslan

Det är som att något fattas. En del av mig är borta. Den delen jag hade som mest. Jag kan inte låta bli att tänka, vad gör du nu, var är du nu? Tänker du på mig? Är du ledsen? Är du glad? Jag vet ingenting och det är jobbigt. En del av mig är borta.
Vi brukade säga att vi är två träd som har växt ihop till ett träd. Nu är det som att någon har huggit ner oss. Eller att jag är borthuggen och du fortfarande står där.
Jag försöker få bort dig ur mitt huvud. Men det går inte. Hur ska det gå. Har du fått bort mig ur ditt huvud? Jag vet ingenting. Alla dessa frågor jag har. Utan svar. Jag saknar dig. Men det kommer inte gå. Går det? Kaos i mitt huvud.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0