- 7 september

IDAG HADE JAG MIN ABSOLUT FÖRSTA FIKA I HALMSTAD!

Jag var och fikade med mina nya klasskamrat Josefin. Det var trevligt, det var meningen att jag skulle skriva av hennes anteckningar, men då kom vi på att det är så mycket lättare att kopiera dom istället.

Vi shoppade lite istället, jag köpte lite smink och mat förståss.. Fick en gratis sallad som jag skulle ge till Lollo (mitt marsvin).

Det var också första gången jag använde min cykel idag. Jag måste säga att det var ett fruktansvärt bra köp,men kedjan måste nog smörjas...

Jag har även städat fruktansvärt mycket, nu är här faktiskt mysigt. Häromdagen inhandlade jag en tavla på
Che Guevara (149kr, Gallerian), så den fick en plats ovan fönstret.
Eftersom jag har högt i taket, och en liten kant där taket egentligen skulle ha slutat, så har jag ställt upp alla mina böcker och dvd filmer där uppe. Ser jätte mysigt ut tycker jag.

Jag tror jag ska gå till loppis, och köpa 100 pocket böcker, endast som dekoration. I Åstorp på Activa kostar en pocket bok 1kr. Så hundra kronor för hundra böcker...

Nu måste jag sova, eftersom jag ska på föreläsning imorgon, och den börjar redan 8.00... Varar dock inte så länge, men endå. Tidigaste dagen hittills tror jag..

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0