LushiLush

Jag har inhandlat lite på Lush.se som jag tänkte visa er.

Aromaco Deodorant, 69kr
Det är en deoderant med naturliga oljer, jag måste testa. Tycker de känns roligt med en deoderant som är såhär annorlunda. Undrar om den är bra, men det står att den ska vara bra. .
Så jag litar på det.






Running to the Embassy bodybutter, 79kr
Detta är en fotkräm. Den ska tydligen vara bra för hårda fötter. Också bara naturliga ingredienser.
(Jag vet faktiskt inte om det var just denna som jag beställde från början. Jag tror det blev något fel. För jag såg det precis på ordern att det var denna...
Hm. Knas. Jag minns inte hur jag tänkte när jag beställde annars. För jag använder inte fotkrämer. Jag tror jag måste ringa och avbeställa den!)





Aqua Marina rengöring, 79kr
Detta är till ansiktet. Den har jag använt tidigare och den är riktigt bra. Jag köpte den sist när jag var i Kroatien. Men den är mjuk och med sjögräs. Man blir jätte len i ansiktet efteråt och man märker en stor skillnad. Man blir renare porer osv försvinner.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0