Om-MÖBLERA

Det blev lite bättre i min lilla Etta, nu när jag tagit bort ett fult bord som tvn stod på, nu står den på min stereo. Men jag har köpt en ställning så att jag kan hänga upp den istället. Måste bara ha någon som gör det åt mig. Funderar även på att hitta någon rolig hylla som jag kan ha lite saker i.
Jag har tagit ner mina tavlor. Och nu ser man det höga taket bättre, vilket ger mig känslan av mer plats.

Jag köpte även lite plastblommor på Ullared, som jag har ställt i en hög smal vas. Det blev väldigt bra!

Ja, just det!
Jag var på Ullared med Mormor, mamma, Taimi, Elias, Anton och moster Anneli. Det var väldigt lång kö. Det värsta jag varit med om. I två timmar köade vi. Hm. Och jag var Bakis...
Aja, det var sjukt mycket folk så jag köpte inte mycket. Det mesta jag gjorde var att virra runder och leta efter det jag ville ha.

När jag städat färdigt, ska jag fotografera och visa resultatet av min lilla lägenhet.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0