Övningskörning

Det känns som att jag faktiskt har tagit upp det hära med övningskörning igen.
Jag har övningskört nu rätt så mycket med mamma. Och det går väldigt bra. Jag kom upp i haha ynka 120km/h idag på motorvägen. Det snabbaste jag nånsin kört.

Kul var det iallafall!

Jag sitter med min lillebror och kollar en massa 3D videos på youtube. Dom är ju kanske inte jätte bra, men han hade aldrig sett innan. Så jag använder mina cheap monday 3d glasögon som jag fått av Cattis. Hehe.

Jag har pluggat som en idiot hela veckan! Rapport inlämning på fredag. Fyfan säger ja bara. Den är INTE rolig att göra. Så sjukt tråkig och JOBBIG! Men jag kämpar på.

Jag känner att mitt liv är påväg till toppen igen. Bara det för en gångs skull kan hålla sig där nu! Hoppas gör jag iallfall.

daniella


daniellapaul

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0