JAG HAR GJORT FÖLJANDE IDAG!

Tack för din anmälan!

Sommartermin 2010 


Du har anmält dig till följande utbildningar:

1. UMU-91301 - Brottsplatsens arkeologi 7,5hp Blandade tider,
Internetbaserad distansunderv, Halvfart (50%), Fristående kurs,
Umeå universitet, Ortsoberoende
Läs kursbeskrivning!

2. HH-32006 - Medieanalys 7,5hp Blandade tider,
Internetbaserad distansunderv, Halvfart (50%), Fristående kurs,
Högskolan i Halmstad, Ortsoberoende
Läs kursbeskrivning!

3. UMU-91707 - Introduktion till filosofin 7,5hp Blandade tider,
Internetbaserad distansunderv, Halvfart (50%), Fristående kurs,
Umeå universitet, Ortsoberoende
Läs kursbeskrivning!

Lords Of The Underground - Chief Rocka

(Jag tänkte att om jag endå ska vara arbetslös under sommaren kan jag lika gärna ta en kurs på distans. Det känns väldigt bra, och särskilt när det är något som intresserar mig. Som mitt första val, det måste vara sjukt intressant!
Gå in och läs om det, och säg om ni tycker det är bra eller inte. Det är dock inte ofta någon skriver, men jag kan ju alltid försöka få någon att skriva. HAHAHA. jag skrattar åt min pinsamma blogg...)

Kommentarer

Postat av: Sigge

Hej danni!



tack så mycket. Det är bara att fixa och trixa lite och ta hjälp av designadinblogg.se :)

2010-03-16 @ 16:39:15
URL: http://esigbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0