In schooool

Jag e så jävla trött på skolan just nu, jag bara pluggar och pluggar som en idiot. När jag är i skolan pluggar jag, när jag kommer hem så pluggar jag.
plugga plugga plugga. Och inte fan e det roliga saker, utan det är samma jävla sak hela tiden. Fördjupningsarbete, kreativ text eller jävla rapport saken.
Den rapporten går mig på nerverna, projektarbetet går mig på nerverna som fan. JAG ÄR RIKTIGT LESS PÅ DETTA NU!!!
Kan inte tiden gå lite snabbare så jag kan bli 20, ha mitt körkort och ta studenten...

Kommentarer

Postat av: G2 / Gosia

Förstår precis hur du menar! Blev riktigt förvånad att den var så bra gjord (med tanke på dåtidens teknik)!

2010-03-11 @ 14:13:16
URL: http://gosias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0