MOVING BACK

Jag har flyttat hem till min mamma igen. Då jag blev alldeles för ensam i Halmstad. Visst det var roligt att bo ensam. Men jag ska pendla till skolan istället.
Och så får jag lite stöd av mamma och lite socialt.
Det var inte roligt att sitta helt ensam hela dagarna. . .

Så det går redan mycket bättre. Jag har varit hemma sedan i söndags (då jag flyttade hem igen) och jag har slappnat av helt.
Jag somnar om kvällen, i normal tid, och jag vaknar  mellan 7-8 på morgonen. Detta har aldrig hänt tidigare i mitt liv tror jag att jag tre dagar i rad vaknat av mig själv så tidigt. Och jag förstår inte att sömnproblemet bara försvunnit helt plötsligt.

Det är som att jag har inställt min hjärna fruktansvärt mycket på att bli bra. Och som sagt, allt sitter i huvudet. Jag har upptäckt det nu. Hur sant det faktiskt är. Jag har förstått hela grejen där med psykologin.
Tabletter är skit. Och det hjälper endast om du tror att det hjälper, om du inte tror det, då hjälper det inte. Oavsett vad det är för tabletter.

Men man måste tänka det djupt djupt inne i sig själv för att det ska fungera. Man måste upptäcka hur man förändrar sitt undermedvetna. Och kunna justera det.

Det är bara du som bestämmer över din kropp och ditt beteende. Jag måste berömma mig själv.

Kommentarer

Postat av: niclas

Me like

your father



God jul och gott nytt år

2010-12-23 @ 01:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0