Jag borde ta telefonen och ringa

Alltså jag blir så knäpp i huvudet. Jag fattar inte varför jag inte ringer min pappa! Jag borde ju ringa, så varför gör ja de inte då?

Jag vet inte själv. Jag tror att jag e så rädd för utskällning. Men minnns inte riktigt vad vi bråkade om nu igen. I vilket fall som helst så saknar jag faktiskt min pappa, och hela familjen i oderljunga.


Så även om jag är feg och inte ringer, så kanske du läser detta. Och då vet du, jag saknar dig faktiskt. Och jag minns inte vad vi bråkade om....
Det känns jobbigt när jag inte vet hur det blir på min student och 20 års dag och min bal.. Jag vill ju att ni ska vara med. Så även om det känns jobbigt för dig så som för mig, så är min bal den 27 maj, studenten är den 11 juni. Och min födelsedag är den 19 maj, men de visste du väll redan.

Jag fattar inte varför jag gör så korkade saker ibland. Jag sätter mig själv i wierda situationer. Jag är trött på dessa situationer, FAKTISKT!
Och jag menar, när jag flyttar till Halmstad (vilket det antagligen blir) så vill jag ju att du ska komma och hälsa på ibland. I MIN lägenhet :). Du är ju faktiskt min pappa... Jag älskar ju dig.
OCH! Jag tänkte skicka ett brev, ja skrev ett brev. Men det blev inte skickat. Eftersom jag är för feg.. både för att ringa och för att skicka brevet. Så även om du inte läser nu, kan jag visa dig sen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0