Inför Högskoleanmälan och högskoleprovet...

Jag är sjukt nervös. Men nu har jag iallafall anmält mig. Dock på 17 olika skolor, dessutom sommarskola. Jag har sökt i Halmstad, Stockholm och i Umeå...
Mina första 5 val:

1. SH-12428 - The Struggle for Our Minds: Media, Nation and Gender 7,5hp Dagtid,
Normal undervisning, Helfart (100%), Fristående kurs,
Södertörns högskola, Stockholm

2. HH-12015 - Statsvetenskapligt program med inriktning mot politisk kommunikation 180hp Dagtid,
Normal undervisning, Helfart (100%), Utbildningsprogram,
Högskolan i Halmstad, Halmstad

3. SH-24923 - Journalistik med samhällsstudier - inriktning statsvetenskap 180hp Dagtid,
Normal undervisning, Helfart (100%), Utbildningsprogram,
Södertörns högskola, Stockholm

4. UMU-17061 - Filosofi A 30hp Blandade tider,
Internetbaserad distansunderv, Halvfart (50%), Fristående kurs,
Umeå universitet, Ortsoberoende

5. SH-24914 - Journalistik med samhällsstudier - inriktning idéhistoria 180hp Dagtid,
Normal undervisning, Helfart (100%), Utbildningsprogram,
Södertörns högskola, Stockholm


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0