what comes around, goes around

Ja, du vet vad jag menar. Jag vet att du läser, för de sa du häromdagen!
Förstår att du har varit inne några gånger igår.
Jag har lite saker jag vill prata om, men ja tar inte det här.
För detta är en offentlig sida. Tror inte folk behöver blanda sig i våra problem.

Jag skulle bara vilja säga, igår morse, var inte ett bra hejdå. Skulle vilja göra om det, till ett bättre farväl.
Men vet ej hur.
Jag sa ingenting för att jag ville inte förlora dig. Där har du det.
Jag ville inte.
Jag visste att det skulle komma fram någon gång. Det gör det alltid, men trodde inte på det sättet.
Det du har läst, det borde du inte ha läst. Det är allt för grovt.
Alldeles för grovt.

Om bara dessa utbytes studenter kunde åka hem, så vi kunde prata.
På torsdag, då åker dom, då åker jag raka vägen hem till dig. Tro mig, var beredd på torsdag kväll.
Då ska vi prata.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0