Erikslund

Nu har jag börjat träna med mamma på Erikslund, det ligger där mellan Ausås och Ängelholm, längs motorvägen.
Hotell, spa och träning.
Jag köpte ett allt i allo kort, 4 månader för 1200 kr, för att jag är student.
Så häromdagen tränade vi Bodystep. Det var väldigt jobbigt måste jag säga. Gud, träningsverk till max idag!
Skulle ha tränat BodyBalance idag. Men jag hade sånn huvudvärk, så tänkte att det nog inte var så bra.
Men mamma tränade, och hon sa det var som yoga, väldigt bra för kroppen antagligen.
Ska träna i helgen, så det jämnar ut sig, får väll ut och springa imorgon också.

Det känns så underbart att ha börjat träna, och miljön där är underbar. Det skapar en bra atmosphär.
Plus att man med detta kortet har tillgång till gym och, RELAX avdelningen. Alltså bubbelpool! Underbart mina vänner!


Bye the way!
Aloe veran och vitaminerna är suveräna, rekommenderar starkt dom till er som har problem med hyn, eller annat problem. Det funkar jätte bra på mig. Och nu använder jag bara mineral puder. Det har blivit såpass bra i hyn på mig att jag inte behöver foundation.

Jag köpte Loreals mineral puder med borste för 139kr. Jätte billigt, och det är jätte bra!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0