Demokrati?

Här i Sverige säger folk att vi har demokrati, allt är så bra, det är så jämställt osv. 

Men för fan, det är inte någon som helst jävla demokrati skit här.
Det är fan ett kommunist land, det går fan ej att ha pengar i Sverige.
När man inte har pengar så får man en liten summa. Sen när man får en stor summa pengar. 
Tar dom bort dom andra pengarna så att man endå har lika mycket.

Detta är skadat. Hur fan ska man kunna leva bra i Sverige.

Jo de enda som kan är de rika jävlarna, men dom är illuminati eller med i någon annan order.
Fuck frimurarna. Dom kan suga kuk. Fyfan jävla svin.

Jävla samhälle. Jag lovar det ska bli en förändring snart. Vänta bara. Människor ska bara inse att det går att ändra på. Jag hoppas innerligt att människor blir lite smartare och kan tänka utanför denna jävla lådan.

För helvete använd hjärnan. Ser ni inte vad som händer?
Detta gör mig knäpp, jag ser det överallt, medans människor går runder och lever sitt underbara liv.

FREE YOUR MIND! please.

Kommentarer

Postat av: ebbstor

hehe längtar tills vi kan fika och prata och spekulera om illuminati ^^

2009-10-01 @ 19:28:50
Postat av: daniella

Ebba, de längtar jag med tills!

2009-10-01 @ 20:35:59
URL: http://eeinaad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0