Samhället,

Hur är egentigen samhället idag, är du nöjd med din tillvaro?
Är du nöjd med hur det är uppbyggt,
är du nöjd mer hur du blir manipulerad av detta fuckade systemet?

illuminati daniella samhället

Jag klarar inte av det, antingen vill jag skapa en stor revolution eller så flyttar jag ut i en djup skog och bygger mig en stuga på egen hand och går ut och jagar på egen hand, så jag får mat.
Plockar lite bär, har en höna kanske som jag får ägg av, en ko skulle jag behöva också.

Jag vet inte vad det heter när man tänker på det viset som jag gör, men jag hoppas att jag inte är ensam i mitt tänkande, men jag kan verkligen inte tänka mig att se mina barn växa upp i detta fuckade systemet. Det går inte till så, jag ska inte låta mina barn bli manipulerade och endast tänka på pengar och hur bra man ser ut.
Jag är helt paranoid över allt.
2012, jag väntar, jag vill se vad som händer, OM något händer!
Är väldigt nyfiken...




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0