Illuminati-projekt!

Jag och Cattis har skapat ett projekt om Illuminati i skolan. Vi ska skapa en hemsida, och vi har funnit illuminati i olika kyrkor och ska dit för att researcha lite mera. Prata med de som jobbar där om de vet varför de symbolen är där, och om de representerar någon.

Har för övrigt också kommit på att Mobb Deep rappar om illuminati i en av sin låt. Mobb Deep - Hell on earth.

Men söder kyrkan, gustav adofls kyrkan, i helsingborg är värst. Ögat i pyramiden mitt ovan ingången är creepy.
Men ja å Cattis vi ska dit å prata med illuminati människorna. HAHA!

Jag ska lägga ut hemsidan, när vi är färdig med den. Designen blev skitbra måste jag säga, eftersom jag gjort den! Cattis gjorde att allt sitter ihop. Utan henne hade det inte blivit någon hemsida. haha. Duktiga vi är! Och Cattis hjälpte mig förståss med hur designen skulle se ut.

Tack för att vi finns!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0