WONDERFUL WEEKEND!

Denna helgen har varit underbar! Jag har varit med min baby sen i fredags. Han hjälpte mig att flytta i fredags och sen mös vi med Pizza och Kebab på kvällen.
På lördagen gick vi på Kalas till min Kusin Lucas som fyllde år. Där åt vi god mat och tårta och hela släkten började diskutera och tjafsa lite lätt som vanligt. Inget ovanligt precis!


Efter tårtan stack jag och Paul till My, för att checka hennes nya BWM! Helvete, va snygg den va!
Den va svart och passade perfekt till just My. Vet inte varför men det kändes så mycket henne på något sätt.
Därefter körde my mig & Paul till stationen. För vi skulle ta tåget hem till Paul.



Efter att Paul spelat bort sina pengar på BlackJack på knutan (40kr), så åkte vi hem till honom och kollade på en massa videos på yooutube och google om "illuminati".
Vi blev väldigt rädda båda två, samtidigt satt vi och drack på en flaska Vodka (sånn pytteliten, shot). Vi drack inte ens upp hela, men vi blev så rädda av filmerna att det slutade med att vi låg och höll om varandra i sängen och tittade på tv och undrade om det hemska ögat tittade på oss nu.
Nää, bara skojja! Vi tänkte inte det om ögat, men ja!


Precis som pappa alltid brukar säga, så tyckte Paul att han skulle vara med mer på min blogg. Vad ja tycker så är han med rätt mycket. Haha, det är ju en annan sak om pappa säger det. För han är inte med så mycket. Men aja.
Haha.

Kommentarer

Postat av: jessica

svarar: haha :) ja visst är dom!

2009-03-24 @ 22:41:52
URL: http://jlethin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0