Fredagen, den 27 Februari 09"

Jag åkte in till staden Helsingborg och träffade Cädan en kort stund, sen därefter träffade jag My en liten stund.

Sen träffade jag Paul utanför Knutpunkten och vi gick till Kullagågatan och checkade lite affärer. Därefter stack vi till Sub och köpte en Baguette som vi delade på, med Kyckling-curry fyllning. Vi åt inte direkt utan promenerade en bra tag tills vi hittade en mysig plats ovanför Hälsobacken, nästan lite bredvid kanske. Vi var så högt uppe att vi hade utsikt över hela Helsingborg centrum och havet och vi kunde se danmark såklart. Solen lyste väldigt fint. Där åt vi vår Baguette och drack läsk och myste. Det va underbart romantiskt!

När vi ätit färdigt började vi promenera hem mot Paul. Det är väldigt långt, men vi lyckades gå hela vägen hem till honom. Det va faktiskt väldigt mysigt, mycket mysigare än vad man kan tro. Vi pratade mycket och skojjade.

Åh, vad jag älskar min baby! Han betyder så oerhört mycket för mig. Ni skulle bara veta, utan honom kan jag inte leva.
Vi planerar vår framtid tillsammans. Det känns verkligen som vi har växt ihop. Eller växt tillsammans!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0