Blev helt skakis!

Idag i skolan skulle vi på Utställning på Dunkers. Så vid tolv tog vi tåget in till Helsingborg. Jag & Cattis gick raka vägen in på Espresso House. På vägen dit såg jag en man med en barnvagn. Jag kände igen honom och berättade för Cattis vem det var osv. När jag stod där och väntade på min vanlij latte kastade jag en blick bakåt och jag bara råkade se min älskling Paul komma gåendes där helt lyckligt.
Jag sprang iväg mot honom direkt. Och samtidigt såg jag att hans ansikte blossade upp i en lite röd härlig färg. Och jag själv blev väldigt skakis. Som om jag druckit 10 koppar kaffe på rad. Värsta Energi-lyckliga-kärleks-kicken.
Vi båda var väldigt paffa.
Det va så underbart eftersom jag aldrig träffat Paul utan att veta att vi ska träffas. Så det var en underlig-härlig känsla.
Det är sådana stunder som man märker hur väldigt kär man verkligen är.


Här är en gammal gammal bild! Checka datumet.
(2007.05.30)


Jag älskar dig jätte mycket Paul!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0