vadå hemligt?

Allt det här med konspirations teorier. Det är ju så hemligt osv. Men hur kommer det sig att nästan alla vet om det? Ja vet att kanske vissa har insett bedrägeriet och börjat forska i det. Men hur kan dom få forska i det om det nu är så hemligt?
Och om det nu är så som alla säger att det är, varför gör ingen något åt det?
Är det verkligen så att hela världen bara styrs av lagar, visste du att det finns lagar i krig? Det är helt sjukt. Lagar på hur man ska kriga. Det borde finnas en lag som säger att man inte får kriga.

Men allt detta det är för lätt att hitta på nätet, det finns t.o.m. på tvn ibland ändå säger de att tvn visar det som de vill att vi ska se. Vill dom att vi ska tro att det är såhär`? Kanske detta är med på hela lurendrejeriet. Jag menar vi kan ju inte veta allt som ingår i deras plan. Vem är Obama egentligen? Vart kommer han från.  .


Föresten, det där i biblen om att världen går under, de gör den inte. De har bara översatt fel. Det är så att det finns olika årstider, jesus levde under fiskarnas årstid. Eller han levde ju inte, men ja de sa ju att han sa att världen skulle gå under, nej men en ny årstid ska komma, vi säger hejdå till den vi är i nu och hälsar den andra välkommen. . Det är därför de dödade oxen av guld. För att säga hejdå till oxens årstid.
Hela kristendomen är grundat av astreologi. SJukt men sant.

Kommentarer

Postat av: bebba

du får mig att tänka och undra, för jag är inte alls påläst om något sånt här! kanske inte intresserad heller. men du får mig att fundera. du är smart och ett bra föredöme, fortsätt min vän att skriva om detta i din blogg för jag tror att det finns fler som jag, som aldrig tänkt tanken på alla logiska grejer du skriver om! kanske så kan vi samla väärsta gänget och bygga en stor rymdraket och dra till en egen planet och starta en egen värld, ett eget samhälle med egna "regler", eller kanske skulle vi inte ens ha sådana. ALLA skulle vara lika värda. underbara tanke. tyvärr går det inte haha, men bästast skulle det bli!

2009-02-06 @ 13:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0