underbara underbara

Min pappa läser denna bloggen , antagligen ofta (får ja hoppas). Men iallafall, han klagar då också att det aldrig står något om honom. "det står ju mycket om din pappa" säger han. Jag lovade honom att jag skulle ge honom en liten hälsning. Eller jag lovade inte kanske, men jag kände att det hade ju varit roligt att nämna honom.
Som jag  inte gör så ofta.
Men aja, nu du pappa nu är du med på bloggen. Och du, bara så du vet så finns de fler sånna filmer att se på nätet som den ja tvingade dig att se. Du borde se dem alla.

Inte bara du pappa, alla borde se dessa filmerna. Det är väldigt intressanta filmer. Handlar om världen osv. Det fick mig att tänka till verkligen. Men jag vet inte om det är så bra. Jag menar jag tänker redan så mycket.
KOLLLA, JA KAN INTE ENS SKRIVA OM EN FILM UTAN ATT BÖRJA TÄNKA PÅ EN MASSA ANDRA SAKER. hahaha

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0