Övningskörning!

Det hände något väldigt överraskande i fredes när jag skulle till Paul. Jag körde hela vägen in till honom, på motorvägen. Visst det kanske är den lättaste vägen att köra. Men att jag vågade och att jag klarade att köra hela vägen från Åstorp till Hyllinge sen in på motorvägen och in till paul. 

Jag fick motorstopp en gång. Jag höll på att köra över en gubbe. Det var precis när ja kört av motorvägen så kom där en liten rondell och precis där var ett övergångsställe. Jag såg inte honom, men som tur var gjorde Jerry det. Men det blev motorstopp annars hade ja ju kört över gubben. För övrigt gick det väldigt bra!
Jag är väldigt stolt över mig själv!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0