Lite Back

Just nu är jag nog lite back i vad som hänt osv, det är för att jag har varit förbannad över min blogg.
Men nu ska ja berätta att i måndes var jag och åkte lite skidor med skolan. Det va väldigt roligt. Jag & Cattis hade väldigt kul i backen, eller iallafall jag. Jag började asgarva för typ ingenting, jag var nog övertrött skulle jag tro.
Vi var på Vallåsen. Det var faktiskt rätt mycket snö där. Och sen när vi skulle hem började det snöa och hagla, på riktigt. Enda nackdelen var att på vissa ställen i backen var  det små högar med konstgjord snö , så man typ snubbláde med skidorna över dom. Men det var det enda felet, annars va det bra.

Här e några bilder !






Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0