Jobb å nu trött.

Idag körde mamma mig till jobbet. Det va jätte mysigt solnedgång imorse, kanske fler än jag som la märke till det?
Det va faktiskt väldigt skönt att vara tillbaka på jobbet, efter en väldigt lång ledighet. Jag är nu väldigt trött och är hos pappa. Jag har precis kollat på tv, pappas projektor. hihi, *STOLT*
det blir så sjukt bra bild. särskilt med HD. VILKEN SKILLNAD!
Jag har nog inte tänkt på det så mycket innan, att de verkligen är skillnad.
Jag ska lätt ha sånt när jag har flyttat hemifrån.

Måste bara säga, vilket fiasko melodifestivalen var. Väldigt dålig musik, det va tack vare denna underbart roliga programledare som det blev någon fart i det hela. Hon borde få en regäl bonus i pengar för sin insatts. Nä men gud va dålig musik. Men agnes var faktiskt rätt bra. Men resten var bara BLÖÖ!

Nä men nu måste jag sova. Har precis ringt och sagt godnatt till min baby :D iii.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0