Fik med Ebbs & cädan

fan va ni e bra alltså! hihi. Idag var jag och fikade med Ebba & cattis. Vi testade ett nytt ställe,  " k& co" (hette det visst, cäädan rätta mig) haha.
Men vi snackade skit som vanligt och drack kaffe åt lite gott också!
Jag skulle ha varit på körskolan imorse, men jag hade sånn huvudvärk och har det fortfarande, jag tror att jag nog hade krockat om jag hade kört då. Men ska köra både imorgon och på torsdag. Jag försöker iallafall. Hm, men jag har nog överskattat mig själv lite när det gäller att köra bil. HIHI.


Kommentarer

Postat av: bebba

underbara underbara. & festivalsommar blir amazing. BÄST helt enkelt! <3

2009-02-17 @ 22:15:30
Postat av: Sofia

så kul med övningskörning :)

2009-02-17 @ 22:23:45
URL: http://gaspedal.blogg.se/
Postat av: cädis

"k&co" hette det. och vi är bästibästbäst tillsammans :D

2009-02-18 @ 15:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0