alla hjärtans dag

Igår var det alla hjärtans dag, vad det nu betyder. Visst jag har ett hjärta som jag älskar, min Paul. Vi försökte fira den på bästa sättet vi kunde. Vi gjorde som jag ville, så att det inte blev några bråk. HAHA, nej jag bara skojjade.
Men iallafall, jag hade redan sovit hos honom sen fredes, så vi vaknade upp tillsammans, och Paul hämtade morgon kaffe. Som vanligt! Eftersom han alltid vaknar först. 
  
Men det mysigaste är nog att vakna av att Paul har armarna runt en och gosar lite. Åhe, det är så gosigt! hihi.
Sen gick vi upp och jag tjatade om vad vi skulle göra , så vi bestämde oss för att åka ner till stan och äta resturang någonstans.

Paul sa att han visste ett ställe där dom hade jätte goda baguetter, "subway" tänkte jag.
men när vi kommer dit, nejdå det är inte subway utan "sub" nått litet sjaskigt ställe mitt i ingenstans, jag gick inte ens nära det. Paul kollade men det var stängt "tack gode gud!" tänkte jag.



Så bestämde jag att vi skulle gå till Big Budda. Så de gjorde vi.
Väl där när vi skulle beställa, fattade den kinesiska bruden inget vad vi sa , "chyclingd,  ja?" Haha, men vi beställde endå och sen blev vi nervösa att vi inte skulle få det vi hade beställt.
när maten väl kom såg den jätte god ut, men det var den inte och de va fel sås också, och kycklingen smakade som nått annat sorts kött. Inget gott iallafall och såsen som såg ut som sötsur sås, smakade endast ketchup. Nä fyfan,
Vi blev irriterade, sen fick vi notan "254:-", jaha,

Jag skulle betala med kort, jag hade fått kontant pengar av paul så. När jag ska skriva på har dom dragit en tia mer än vad de skulle! JÄVLA KINESER! Jag sa till och fick såklart tillbaka min tia. Men endå, principen vi fick fel sås och konstig mat och de försöker dra av meeer pengar? Nää . . sen stack vi besvikna som bara den.

Men kvällen avslutades med lite Martini Bianco och film. Mysig kväll helt enkelt. Och jag fick ingen ros, men jag fick däremot idag. En stor bukett med rosa rosor av min baby Paul.  Tack baby! jag älskar dig!

Kommentarer

Postat av: jessica

svarar: tack så mycket! :D alltid kul och höra. angående buddha resturangen så har dom bajsmat där verkligen, men de har goda och billiga drinkar ;) de drog av en tia till dricks, det gör de alltid på såna resturanger när man betalar med kort så de e inget konstigt :)

2009-02-17 @ 00:54:51
URL: http://jlethin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0