Lalandia Imorgon.

Imorgon bär det av, till Danmark. Here i come.
     Nej, men jag vet inte rikgtigt om det ska bli väldigt roligt. Känner inte riktigt för att bada måste jag säga. Känns komplexigt.

Men vi åker imorgon kl: 08.00 från Åstorp.
     Sen är jag tillbaka på Söndag.

Jag kommer sakna min baby, men snälla det är två nätter, det är som om jag åker till pappa ju. Inte så farligt. Haha.

Nej, nu ska jag nog göra något annat. Som sova.
      Har inga cigg, väldigt deprimerande, måste köpa imorgon bitti. Känns som att jag kommer ha abstinensbesvär innan jag somnar. . Måste sova, bästa sättet att glömma röksuget. Fast då drömmer ja väll om cigg. . Cigg i massor, jätte cigg!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0