money money , must be funny . .

just nu känns det som allt går väldigt bra för mig, allt går uppåt,
jag har två jobb just nu, ska börja på EFS igen, sen ska jag jobba på sjöholms i ängelholm.
Tjänar 65 kr/h på sjöholms, inte världens bästa, men de e svart, så ingen skatt.
sen tjänar jag runt 70kr/h på EFS, men jobbar jag helg så med OB-tillägg och semesterersättning blir
det runt 100kr/h, det är bra.
Så om jag jobbar en gång i veckan på sjöholms så tjänar ja  ca 1000kr där,
sen om ja jobbar två helger på EFS så tjänar ja ca 3000kr , så de blir 4000kr och ja ska spara alltihopa till bil,
för sen får jag ju underhållsbidrag på 1200 och studiebidrag på 1050kr. de blir 6000i månaden.
YIIIPIIIEEE! så jävla bra ja lovar.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0