hejhej

Nu sitter jag här och i min säng och väntar på att tiden bara ska gå. Missade bussen till skolan tio över sju, nästa går tio över åtta. Förstår inte hur, jag somnade klockan åtta på kvällen igår och har sovit hela natten som en stock.
Endå e jag sjukt trött nu på morgonen.
Det är väldigt konstigt. Natten innan dess sov jag inte alls. Var vaken igår 24/7. Och gick till skolan.
Vi hade redovisning på vårt projekt.
Jag, taimi och cattis hade gjort ett projekt om kvinnan utsatt i olika situationer. Vi fotograferade Barbie dockor i olika ställningar. Sen fixade vi dom i photoshop.
   Och igår hade vi vår utställning i skolan. Det gick väldigt bra. Fick mycket beröm faktiskt. Och jag känner mig nästan helnöjd. För det hade kunnat bli bättre om jag ska vara ärlig.
   Montern som vi hade satt upp bilderna på blev inte sådär jätte bra. För vi fick för lite tid att fixa till den. Hade velat göra lite mer.

Här e några bilder som vi fotograferade. Jag har redigerat dom i photoshop myself!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0