sjuksjuk

just nu sitter jag hemma hos paul och proppar i mig medicin, jag är sjuk just nu.
det känns inte sådär jätte roligt. men jag är ledig imorgon, vilket är rätt tur. Jag gick inte till praktiken idag, mådde väldigt dåligt, vilket jag fortfarande gör. snuva, halsont, öronont, hosta! Jag vill inte! Jag vill ju skriva i tidningen, hoppas jag blir friskare tills torsdag!

Men jag tittar på tv nu, paul har varit och handlat lite gott till mig så ja kan mysa med mig själv lite. Han ska bara träffa sina vänner för en stund, sen kommer han och tröstar mig.
Jag ska åka hem imorgon, måste göra lite ärende och sånt imorgon!


(bilden är tagen för ca en månad sen, det är paul, jag älskar honom, min snygging!)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0