praktikplats igen,

hejsan hoppsan,
nu sitter jag på redaktionen i Broby, har precis skrivit lite notisar till tidningen. VÄLDIGT ROLIGT ska ja tala om för er. Den sista jag skrev just nu den va väldigt svår. Katarina fick hjälpa mig några gånger, men till slut gick det. jag har t.o.m. intervjuat en kille och sen skrivit ner vad det va om. Gud va ja e duktig :D

jag väntar nu på att Kristin som också är journalist ska skriva färdigt de hon håller på med. Sen ska hon köra mig hem, eller till hässleholm så att ja kan ta tåget hem.

Sist men inte minst, just nu sitter jag och skriver på en Apple iBook. FÖRSTÅR NI? en iBook. En vit liten laptop med ett silvrigt apple märke på skärmen. gud va snygg den e, jag hade lätt velat ha en sån!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0