On my office

Hejsan hoppsan!

just nu sitter jag vid mitt bord på Norra skåne redaktionen. Alla har gått på lunch så jag sitter just nu och väntar på Maja och Linda, de skulle bara till Ica och köpa något ätbart. Maja har överlåtit telefonen till mig, så att om det ringer någon ska jag svara och ta nummer och namn.
Puuus! Hoppas jag klarar det, men det tror jag att jag gör. .. man klarar allt bara man vill det.
Jag har varit ute och gjort 5 svarar här i hässleholm, vilket inte är så svårt längre, eftersom jag har gjort det så många gånger nu redan, jag har suttit nu hur mycket som helst och försökt få tag på Katarina Wennstam, men det är inte lätt, jag har fått ringa mellan malmö och stockholm. . .

Men nu äntligen har jag fått hennes meljadress. . . wohooo, så ja måste mejla henne och fråga om jag får ringa henne.
Men det går väll säkert bra tror jag.

Nu har jag redan tagit ett samta., det va kristianstads redaktionen, han ville att ja skulle koppla mig .. .  som om ja kunde det eller? Nej, inget bra första samtal. . . . hahahaha.

nej nu ska ja fortsätta på min inledning om katarina Wennstam . . .ha de så bra!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0