SOMMARKÄNSLA

Sommaren är underbar, sommaren är underbar
   Igår fick jag en riktig sommarkänsla, jag va hos Paul, hade precis vaknat,
jag ringde taimi och frågade om vi skulle dra till stan och fika, och visst det ville hon ju.
    Vi möttes på knutan, men vi gick till Max istället och käkade, jag åt Supreme mål,
så jävla gott, med smält ost och mozzarella sticks . . . "mmmmmmmmm"
sen satt vi på söder och snackade, planerade våran möhippa hur vi skulle skämma ut varandra.
Sen stack vi iväg och köpte öl på Ica och mötte Cattis och hennes kompisar Kajsa, Pölsa och Lovisa.
Vi drog till stranden och grillade Marshmallows. . Så mysigt, vi åt glass sen. . .

Då kom verkligen den här underbara sommarkännslan som man bara har längtat efter. Den här underbara känslan att det är sommar, man behöver inte anpassa sig till några tider utan bara vara och mysa och bara vara glad.
Det är så underbart, man vill bara att det ska stanna där hela livet, om man bara kunde stoppa upp tiden och låta det upprepas om och om igen. . .

Cattis tack för en underbar kväll, det va verkligen uppfriskande i min tråkiga tillvaro!

Kommentarer

Postat av: cattis

du är fin daniella :D

2008-07-14 @ 16:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0