sjukling

Åh, jag bara vaknade en morgon och va helt sjuk, igår tror jag att det var. Jag hade ont i halsen men jag tänkte att det inte var så farligt. Inatt har jag legat och sovit helt sjukt dåligt. Jobbigt läge. Jag skulle ha jobbat imorgon och tisdag. Men nu blev det inget av det. Jag behövde verkligen de pengarna. Men nu går det inte. Sånt är inte roligt.
    Jag kan inte shoppa på mellandagsrean heller. jag är ju sjuk. Jag kan inte heller träffa Paul för jag är sjuk. Jag skulle också ha firat jul hos pappa idag men det blir inget av det heller. Fan också. Jag får sånn ångest av sånt här.
FAN!


Kommentarer

Postat av: Junitjej

Krya på dig!

2008-12-28 @ 14:59:17
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0