den guldiga vita julaftonen . . .

DETTA ÄR ETT FEM ÅR GAMMALT INLÄGG SOM ALDRIG PUBLICERADES DÅ. JAG PUBLICERAR DET NU. 

Detta var innan jag o Paul firade jul i sälen tillsammans med min familj.  


alltså förlåt att jag tjatar om denna julen, men ja e så exalterad. Jag vet inte vad ja ska bli av.

Idag va ja på skopunkten, skulle köpa stövlar till sälen, jag tog ett par vi skulle betala, jag frågade hon i kassan " ska ja smörja dessa för att de ska bli vattentäta?"
vet du vad hon svarar?
"vadå dom kommer ju inte bli vattentäta"

mitt hjärta började slå . .. här betalar ja för att ja inte ska frysá i sälen, och ja köper dom och vet att ja kommer frysa.
vilken idiot ja e. . . men iallafall här e dom, fast i grått köpte jag . Såklart.
Skopunkten 199kr, men ja fick dom gratis för mormor köpte ett par och elias ett par. Annars hade ja fan inte bangat för att lämna tillbaka dom. Men men  . . dom e snyggare på än vad dom ser ut.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0