ÄNTLIGEN ÄNTLIGEN.

MIN EFTERLÄNGTADE MOBILTELEFON HAR ÄNTLIGEN KOMMIT, elller ska ja säga minidator ?
den har windows operativsystem och är en touch, med nästan 4 megapixel kamera, 4gb inbyggt minne,
det är min underbara HTC diamond, den matchade min ring väldigt bra, svart och glänser som en diamant.
ååå va glad ja e. hihihi.

idag va de looptroop i malmö, hade velat hänga med. förlåt cattis att ja inte hört av mig :/ men kunde inte, har haft fullt upp hela dagen . ledsen. kunde inte följa med, inga pengar och mitt sommarkort har slutat fungera . . .

blöööö. fan ni får klara er utan mig, hahahahha.

men nu ska ja nog spela spel på min underbara diamant mobil :D


Kommentarer

Postat av: Edddeeee

hade laddat hem wow xD

2008-09-01 @ 09:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0