210808

första dagen i skolan ,
började klockan 12, alltså va de bussen som gällde 11.10
va där 11.40 med taimi, mötte cattis på torget kvart i.
sen gick vi till skolan, vi va först i tingssalen sen gick vi till vårt klassrum
bara snackade tråkiga saker . . bla bla bla,
sen stack vi ut och satte oss i gräset, jag taimi cattis och jacc.
där satt vi å rökte å snacka skit bara,
sen stack vi till stan och jacc hem ,
sen väl där träffade jag my, emelie och josse. hihih, trevligt :D
sen träffade vi lovisa.

jag och taimi sa hejdå till lovisa och cattis och drog till bussen hem

snackade med my på bussen och kollade bilder sen hon va i grekland, verkade mysigt värre.
hihi. sen stack vi hemåt, å ja va bara hemma och mös , sen va de kalas hos taimi, sen stack taimi , my å jag ut lite. kul dag :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0