Då vart man helt plötsligt 22 år gammal!

Min födelsedag firades på bästa möjliga sätt och jag är helnöjd.
Jag måste tacka min älskade familj för att dom firar mig! Jag blir så lycklig av att se hur uppskattad jag är. Och jag uppskattar det verkligen! Mormor och Morfar finns där för mig i alla väder och jag älskar dom för det och för att dom finns.
Det är så sjukt roligt att se hur mina "små" brödrar växer upp och blir till män. Elias och Daniel. Jag är så stolta över att de är mina brödrar och jag älskar verkligen er. Daniel överraskar mig hela tiden och det är jätte roligt att se.
Jag känner mig verkligen älskad och det är underbart.
Även Myzan kom igår på besök och det var skojj! Även Micca kom till mig och vi stack ut och dansade.
Jag friterade kyckling med ett recept jag hittat på youtube. Och det blev faktiskt väldigt gott. Alla tyckte det var gott. Mormor och mamma hjälpte mig ju också förståss, och när My kom var även hon villig att hjälpa till! Det var skojj. Men ägget och oljan tog slut så Daniel fick springa till Oj och köpa mer. Samtidigt satt morfar ute och grillade på verandan.
Daniel hade en kompis Andre, och de tältade i trädgården. Elias hade två kompisar som han Lanade med. Åh vad skojj allt är. Känns som att solen och sommaren gör oss alla lyckliga!
Tack alla. Tack även till Jerry som kom med en present, och tack Anneli med familj som även kom med en liten överraskning. Tack alla ni som skickade sms och som ringde!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0