JEFFREY CAMPBELL

ALLA ÄLSKAR DOM
ALLA VILL HA DOM
JAG ÄLSKAR DOM
JAG VILL HA DOM


Men jag har en liten storlek 36, som säkert är supervanligt. Allt är slutsålt. Vafan, ge mig tips på vart jag kan köpa dom. Begagnat? I dont give a fuck. Bara ge mig dom.
Dom är såååå snygga. Tycker ni inte? Eller har jag fallit för det förbaskade grupptrycket? NEJ! Det är skorna som förhäxar mig.
UPPDATERAR INLÄGGET!!

JAG FICK EN HEMSIDA UTAV CATTIS DÄR DET INTE ÄR SLUT. MEN OM NI VILL HA DEN, så säg till haha. För annars tar den slut igen

Kommentarer

Postat av: Lina

Dom är lite små i storleken, just so you know.

För övrigt är dom väldens skönaste och snyggaste!!

2011-03-23 @ 15:53:47
Postat av: Cattis

2011-03-24 @ 20:34:05
Postat av: Cattis

http://www.henrykole.se/



fantastiska. har haft panik över att dom är så dyra bara.

2011-03-24 @ 20:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0