att vakna till

Jag har förstått allting nu. Jag behöver inte gå runder och vara förvirrad. Jag behöver inte tid till att tänka över mina beslut mera. Och jag blir så ledsen att jag har missat så mycket tid.
Hur kunde jag inte märka det, hur kunde jag inte se vad du gjorde mot mig?
Att vakna såhär är fruktansvärt.

Jag pratar inte om illuminati eller något annat, utan helt enkelt ett vanligt uppvaknande i livet. När saker och ting gått snett kommer man oftast till en punkt då man vaknar. Den är här för mig nu. Jag är i mållinjen.

Men jag kommer aldrig våga prata med dig igen din äckliga orm. Du har skadat mig för livet hur kunde du. Men det som inte dödar en gör en starkare.
Att jag skulle vara en av DOM som jag aldrig trodde jag skulle vara. Det är sjukt. Men det som har hänt har verkligen hänt.

Att jag inte ens kan tveka. Det går inte att blunda längre det går inte. Tack mamma för att du finns tack mamma. Tack mormor tack. Förlåt för allt jag gjort mot er. Jag ska gottgöra er till tusen gånger. När jag bara tagit mig ur detta. Daniella is coming back.

Jag känner ingen sorg för dig din sliskiga orm. Endast för mig själv. Jag känner sorg för mig själv. Jag tilllåter mig själv att, se mitt eget liv som viktigast. Min egen hälsa. Det är jobbigt att veta att du faktiskt aldrig kommer känna att du gjort något fel, eller komma till insikt med vad du är. Jag måste acceptera det.

Mitt liv har haft en lång paus. Men nu trycker jag på Play...
Jag borde bara ha tänkt på det tidigare. Jag borde ha använt min idiot hjärna. Men det bästa av allt är, jag tar inte på mig en endaste skuld , allt är ditt fel. Det är faktiskt det. Det är sanningen. Att det finns människor som ska behöva leva med dig, jag tycker faktiskt med hela mitt hjärta synd om dem.

Idag kände jag att lördag skulle bli en dag i sorg, men det blir det inte. Helt plötsligt kom min insikt och jag svär på gud att jag aldrig ska låta mig själv bli påverkad av dina ord. ORM!
Såhär grundlurad har jag aldrig känt mig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0