Detta med Illuminati

Jag har inte skrivit på ett tag.
Men jag måste säga att det här med illuminati, skrämmer mig.

Det kanske är tråkigt och tjatigt att läsa. Men det händer bara mer och mer saker som stämmer överens med hur jag tror det kommer att bli.
Jag tänkte se ett program nu på History Channel om det, det går där nu. Men det får mig att undra.
Om det visas så offentligt, då är det inte hemligt. Är det då sanning?
Äe, det känns väldigt förvirrande, måste säga att jag blivit paranoid också.
Häromdan var det något med försäkringskassan som gjorde mig förbannad. Jag börja skrika på mamma att samhället var sjukt osv. Hon bara "jaja", men jag fick sånna bilder i huvudet hur dom lurade mig på pengar osv.
Det kan inte vara bra för hälsan.
Så jag tar det lite lungt nu.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0