trafikschoool.

Idag efter skolan mötte my mig på stationen i Åstorp. Så gick vi till trafikskolan och övade teorin. Jag fick första gången 49/70 sedan fick jag 42/70. . .
Jag va dålig. .  Hm, men sedan förklarade my frågorna för mig och svaren så jag klarade det och blev godkänd.
Alltså godkänd i Träningsdelen A. Det finns A,B,C,F sen ett övningstest sak, sen sluttest, när du klarat sluttestet gör du själva de stora riktiga provet. .
Jag har precis klarat A-delen. .  Grattis till mig.

Sen för att fira bjöd My mig på Kinamat! HAHA. Nej skojja vi firade inte. Men vi åt kinamat. Och snackade en massa skit.


(på bilden : Jag och My för ungefär 100år sedan!)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0