oberoende av pengar

Jag hade velat vara oberoende av pengar. Då hade jag kunnat ha allt detta som jag verkligen vill ha. Jag vill ha lägenhet, jag vill flytta hemifrån. Inte för att jag inte trivs hemma för det gör jag. Men jag vill ha mitt eget att komma hem till. Känna att jag har betalat mitt eget. Inreda allt efter min egen stil.

Jag hade också bytat klädstil helt, eller kanske inte klädstil men garderob, jag hade bytt ut alla mina kläder mot andra kläder. Åwe, vad jag hade velat.

Dessa shortsen är av Freeman T Porter och jag bara vill ha dom. Så jävla snygga. men däremot kostar dom 750kr och vem betalar så mycket för ett par shorts?


Kommentarer

Postat av: mr.ebbz

daniella - mecka INTE mer med dn blogg nu för detta var SKETASNYGGT! behåll det såhär! och shortsen visst var dom snygga, men inte värda 750 krunas. :**

2009-02-17 @ 22:08:03
Postat av: mr.ebbz

daniella - mecka INTE mer med dn blogg nu för detta var SKETASNYGGT! behåll det såhär! och shortsen visst var dom snygga, men inte värda 750 krunas. :**

2009-02-17 @ 22:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0