before schuul

Nu sitter jag här på morgonen igen som vanligt och försöker att bortse från mina morgonklökningar. Men det är lugnt. Jag är barfota med handuken på huvudet. Och visst det kanske är lite mysigt på morgonen att vara barfota med kaffekoppen. Men Jag hade nog hellre legat kvar i sängen.
Men jag är glad att jag är vaken!
Jag och Cattis ska idag hålla i våran idrottslektion. Och som vanligt så ska vi göra något som ingen annan hade en tanke på. Vi ska faktiskt åka in till Olympia i Helsingborg och åka skridskor. Vi ville det, så vi bestämde att hela klassen skulle göra det, så blir det bra!
Ideen va uppskattad måste jag säga, nu ska vi bara utföra den!

Yepp, idag vet jag inte vad jag ska göra. Men något roligt får man väll hitta på. Men det har varit full rulle hela veckan, så ta det lugnt ska jag iallafall!

Nu är det inte lång tid kvar tills jag & Paul åker. längtar !


Kommentarer

Postat av: bebba

gud va söt du va på den bilden danne, haha. hoppas ni har kul med skridskoåkandet och BRABRA gumman att du kom upp ur sängen! <3

2009-02-06 @ 12:43:00
Postat av: daaniee

yeee,det gick bra !

2009-02-06 @ 20:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0