livet är underbart!

jag vet inte om ni också har hört det här om att gjorden skulle gått under den 10/9, alltså onsdagen som va igår.
att i Sweits så gör dom nått sorts experiment om big bang.
de va allvarligt lite läskigt, man vet ju inte om man ska tro det eller inte.
jag tycker att media borde inte säga saker dom inte vet fakta om.
jag och johanna satt och diskuterade detta efter jobbet ett bra tag igår.
hehe. föresten johanna ha de så jävla roligt i tunisien... hade velat hänga på fan.



nu till nått annat, har ni sett "sagan om de bannlysta" på youtube?
nej ja e inte seen, de va lääängesen ja såg dom först, men ja tröttnar aldrig.
så jävla roligt.. hihihi

gandalf: de här va bilbos brev till dig frodo. . nä vänta ja får tillbaka de dära. .
(han slänger brevet i elden"
frodo: men vafan göru för nånting?
Gandalf: äsh skit samma, nu går vi å tar en fika tycker ja. .

HAHAHAHAHHA



tänkte visa en bild som ja gillar personligen, bara för ja e så jävla het. hihihi.
haha kolla ghetto bakgrund. . . 
(tagen av taimi med min röda digital kamera, tack taimi.)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0