säg vad ni vill.

Vissa kallar mig naiv, vissa kallar mig dum, vissa kallar mig smart vissa säger ingenting.


Men jag har slutat bry mig. Mina åsikter är nästan alltid endast goda, oavsett om det jag säger verkar dumt eller konstigt så har jag alltid goda avsikter. Jag är en god människa för det mesta, jag försöker iallafall att alltid vara det.


Jag slutade blogga ett litet tag för jag kännde att jag skämdes över mina åsikter. Skämdes  för att jag vill ha fred, skämdes för att jag hatar rasism. Men som tur är finns det en människa som påminner mig om mina goda avsikter och att jag ska skriva och säga vad jag vill.
Jag skriver inte för vad andra ska tycka, utan bara mina egna tankar. Vill ni inte läsa det, sluta läs.
Om ni tycker det jag skriver är konstigt, sluta läs.
Om ni tycker att jag är konstig, så wtf ska jag göra åt saken.
Hädanefter när jag skriver saker gör jag det för att det är på MIN blogg, där jag skriver MINA åsikter.
PEACE!

Kommentarer

Postat av: Beatrice

du behöver INTE skämmas. gillar dina åsikter och vet hur det känns när ingen håller med om vad man tycker och tänker. och som sagt din blogg, dina åsikter, låt ingen styra över vad du ska tycka och tänka! bara döda fiskar följer strömmen =)

Svar: Tack! Tack verkligen, jag blir helt glad när jag läser vad du skrivit. Jag ska definitivt fortsätta tycka och tänka som jag gör! Känns jätte bra att veta att det inte bara finns döda fiskar därute! Ha det jätte bra min vän!
daniella

2012-05-08 @ 22:34:28
URL: http://beaottosson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0