Nyårsafton

Nyår.
Oj vilken fin nyår jag hade. Eller vi.

Jag & Paul följde med Peter (Pauls bror) och hans flickvän Bea till en fest i Påarp.

Det var verkligen jätte kul. Eller alltså jag och Paul vi hade roligt. Vi typ fulade oss med att dansa. Vi kunde sitta och snacka och fula oss. Själva alltså på festen. Jag kände det som att vi kom in i varandra så mycket att vi kunde glömma bort alla människorna runt omkring.
Och känslan när man kom på att vi faktiskt var på en fest var underbar. Nej vi var inte jätte fulla. Bara onyktra. Vi kontrollerade spriten väldigt bra.

Jag var så glad dagen efter och är fortfarande. Eftersom allt var så bra.

Ibland får jag känslan av att tillsammans är vi starka. Vi ger varandra styrka.

Jag älskar dig Paul. Du är min andra halva. Utan dig är jag inte hel. Vi är två träd som växt ihop. Sära på oss och trädet går isönder..









Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0